upside down

Hej bloggen! Tack för att du finns.


Här sitter jag snälla jossan på balkongdelen och dricker lite te, solen lyser ovanför mig blir brun i ansiktet. Snart ska jag börja fixa till mig, ska till vera hoppas det blir bullar, för det tycker jag jossan om. Sen på eftermiddagsdelen ska jag möta snälla angelica. vi ska gå i det fina vädret, kanske tar oss till ringvägen och lyssnar på vackra fågellätena. Det ska bli kul. Nu ska gör forsätta att sitta i solljusvärmen. Kreram för er snälla snälla jossan som är så glad att hon har er som läsare.. kram :) ps, det är ingen riktig pistol det är bara mina fingrar som ser ut som jag ska skjuta någon.
/ skämt åt sido, ni som förstår ni förstår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!