vilket roligt inlägg

Slitet är bara förnamnet. Men helgen har varit mycket rolig. I fredags var vi hemma hos viktor på lidatorp och åkte sedan vidare till jonte i hans villa på trehörningen. där det var en del folk. drack en massa bärs och hamnade i säng vid sju tiden för ovanlighetensskull. Kl tolv vaknade jag och jag och hanna drog ut på ringvägen och hade lunch date, kom hem la mig i badet tvingade i mig en återställare. Sen begav vi oss hem till Christian där det var en hel del folk. Var riktigt kul! Dock slutade kvällen redan vid halv elva, vilket faktiskt var skönt..
drog till mamma och mats käkade middag och nu har matilda precis dragit hem, hade en bb date! nu ska jag sova hejdå..

blev dock inga bilder... tyvärr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!