whazupp

Jag gjorde det ävenfast jag inte skulle. Denna veckan skulle jag inte dricka någon alkohol överhuvudtaget, men var så törstig igår. Jag Amanda och Therese begav oss till mix tog två bärs, men kände att kvällen inte skulle sluta där, så Therese drog hem till henne och hämtade lite galiano och jag hade vitt vin hemma och någon vidrig sprit, så det blev goda hots shots och vin och även ett utsökt natt mål. Dom gick och la sig vid 1-2 tiden men kände att min kväll inte skulle vara över riktigt ännu, så satt uppe i min ensamhet och tvingade i mig som sista groggarna, av den absolut vidrigaste spriten jag har druckit i hela mitt liv.. However, nu har bakisheten nästan försvunnit så ska dra hem till farmor och farfar. Farfar fyller nämligen år, så ska fira det lite..


Kommentarer
Postat av: Angelica

EN FIN BRRRUUUN JOSEFINE

2011-03-17 @ 21:27:03
URL: http://angelicamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!