VARFÖR?

Frågan vi alla ställer oss ibland. Mitt varför är: VARFÖR I HELVETE ÄR JAG SÅ SÄMST PÅ ATT BLOGGA FÖR?
Jag, Josefine Magdalena Carlsson måste fan bli bättre.

Jag sviker alla i min omgivning genom att inte uppdatera om min dag. 
Vet att jag har gett ursäkter som att jag inte har någon dator eller inte haft tid, det är påsk hit och påsk dit, solat varenda lediga dag eller bla bla bla. Listan med mina ursäkter kan göras lång, men vet ni? DET ÄR SLUT MED DOM! Tänker ju på er, mina trogna läsare.. Vill inte att ni ska försvinna, VAD VORE JAG UTAN ER?

Jag ska bli en bättre människa, uppdatera MINST 4 dagar i veckan (börjar med en mjukstart)
Jag lovar bilder, ALLT som händer i mitt liv, och då kommer riktigt smaskiga detaljer ingå. Det ska inte finnas något som inte är värd att finnas i bloggen.

HOPPAS NI KAN FÖRLÅTA MIG, ÄR OERHÖRT LEDSEN ÖVER ATT JAG HAR STRUNTAT I BLOGGEN OCH ER!


Er kära, Josefine Carlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!