Helg uppdatering

Helgen bjöd på en massa trevligheter. Fredagen var vi hemma hos Amandas mamma och krökade en hel del men jag rörde mig vidare lite förtidigt, folket hade ju hållt igång tidigt in på morgonkvisten.. Sen lördagen bjöd också på en del krök hemma hos Albin där alla var tokslitna från dagen innan var där till kanske 11 sen drog jag upp och mötte Linnea och klicken hemma hos Jonatand där det var en hel del sköna lirare även den kvällen rörde jag mig vidare alldeles för tidigt. Så har en hel del att ta igen helgen som kommer




bild nr 1 vet jag inte riktigt vad Amanda håller på med: Leka sexig med en diskborste, nja jag vet inte om det går hem riktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!