Om du vill komma någonstans, gå nånstans

Just nu ligger jag i sängen framför brasan och väntar på att mina varma mackor som just nu befinner sig i ugnen ska bli klara. Förövrigt har jag inte gjort mycket mer idag, var sliten när jag vaknade efter vårt impuls krök. Men vid 5 tiden var jag tvungen att dra ner till centrum och göra en kär vän till mig en liten tjänst. Sen direkt hem för att inta säng position igen. I morgon ska jag till centrum och lämna in ett cv och ringa till komvux och boka tid. Ska förmodligen börja plugga där till våren om allt går som det ska..

Så sug och svälj trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!