Återigen ny vecka

Min helg har varit en av dem bättre på väldigt längre. Har hunnit med så sjukt mycket känns det som.

Fredagen: Bjöds på taco middag hemma hos Daniela, lite kortspel och öldrickande. Vi drog vidare till en polare till daniela där de vankades 18års fekke, var helt okej trevligt. Mycket människor, men kände mig på tok för gammal. Så vi drog vidare på en fest på Prästgårdenm där de var ett gäng party sugna människor, blev massa bärs och lite innebandy spelande. Senare vidare till Adde där de bjöds på en massa dans och en hel del supade, när kl började slå morgon fick jag agera superhjälte, daniela fick lite för mycket av det goda. Så fick bära henne hon red på min rygg bäddade ner henne osv osv. Vaknade upp dagen efter och mådde som skit.






Lördagen bjöd på en bakis dag som varade fram till kl elva, sedan begav jag mig återigen till prästgården där de bjöds på ytterligare trevligheter! satan vad kul det var, fightclub och grejor. Var där fram till 2 kanske sen drog vi vidare hem till keijo och drack fin sprit fram till sju!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!