mot ljusare tider?

Tankade friends with benefits ihopp om att jag skulle kunna somna till den, men de gick ju som det gick. Skit dåligt. Förövrigt var ju filmen si så där, man förstod ju precis hur den skulle sluta " så levde dem lyckliga i alla sina dagar" som alla andra jävla filmer, kan de inte bara komma en film som får ett att blåsa av från stolen? En film som inte slutar bra, som slutar med att dom gör slut och en tar livet av sig? En film som påminner lite om de "verkliga" livet. Det ska väl fan inte vara så svårt?! Ska nog skriva ett eget manus, de kan bli en bra film. Mycket blod svett och tårar!





Tur att de finns bra saker man kan tänka på när man är nere i vissa svakor, som typ att jag har kvar Tove och Hanna som jar har känt i 13 år.

att ja har en vän jag kan dela min sjuka humor med

Att jag har världens bästa amanda

aaa men osv osv osv.. i morgon ska jag vakna upp och vara den glada lyckliga jag, för hon mår mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!