vår härligt väder

Har tagit vara på dagen en del idag iaf! Möttte upp angelica tog oss en promenix i centrum, de var meningen att vi skulle ta oss en varsin kanel bulle eftersom jag missade bullfestdagen igår shame on me! Men vi beslutade oss snabbt att slå på stort, så vi gick till lydia och beställde oss en plankstek och en fläsknoisette. Vilket var utsökt! Sen splittrades jag och Angelica hon till sitt och jag åkte hem till fader och lämnade hans födelsedags present (fallskärmshoppning). Han blev rätt tagen på sängen. Men glad. Somnade på soffan i tre timmar så lär ju inte kunna sova inatt. Sen plockade hanna upp mig och så åkte vi hem till henne en sväng och kollade på sex and the city.




Jag har ju förövrigt bytt upp mig liiiiiiite när det gäller mobilfronten, har inte längre herman 1208 utan en sonyericsson som jag kan ta foton med. Kändes att de var på tiden! Men kommer ALDRIG sskaffa en iphone eller någon annan touch mobil..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!