återigen vardag

Helgen bjöd på en massa roligheter.

Fredagen var vi och krökade hemma hos emil, sen beslutade Jag Amanda Emil och Matte att vi skulle ta bussen in till stan för att gå på grönan och kolla på veronica maggio! Vilket dom lyckades med, Jag kom dock inte in så ja hade lite egentid på spårvagns stationen.. Vi drog vidare till 54an och krökade och dansade vidare, Amanda vart utkastad to drunk, så fick agera barnvakt, brukar alltid vara jag som måste tas hand om... men de var en upplevelse, vi tog taxi hem till emil och däckade nästan direkt.





Lördagen blev en slapp dag rörde mig inte ut ur soffan på hela kvällen..

Söndagen beslutade sig jag och Amanda att vi skulle dra in till stan för att äta på soft kök och bar, sen drog vi vidare till skybar raddinson drack goda drinkar.  drog vidare till ett annat random ställe, hamnade på en skön efterfest med några roliga prickar! sov inte ett jota den natten/morgonen. dagen avslutades med en böter på 1200..


ett inlägg så jag ska ha koll på vad jag gör varje helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!