Skit dålig uppdatering

Det ber jag så hemkt mycket om ursäkt för! Har varit på lödkurs hela förra veckan och har varit helt död när jag har kommit hem från den... Nu har jag börjat på Ericsson iaf och det känns skönt att vara tillbaka till verkligheten och lite rutiner igen, det var inte en dag försent! Nu ska jag bara se till att göra mitt ytterstbästa så jag får stanna kvar..
Men nog om det nu till lite helg uppdateringar.

23/3: Vi startade med roséfrukost hos mig redan kl 11 i solen, garrat den bästa dagen på MYCKET länge! Det var jag Sanne Angelica och Erika sen tittade även keso och sandin förbi en stund. Vi avslutade kvällen hos mig med lite grill sedan drog vi oss vidare för lite festligheter hemma hos martin där det var en drös med människor! Jag drog i förväg och mötte upp Mathilda och så drog vi vidare till Utsikten! Det var verkligen hur soft som helst där, så dit kommer jag dra flera gånger. Kvällen slutades med ett mindre bråk och sedan vare bara hem och nanna kudden. Lördagen vaknade jag upp bakis som aldrig förr och fick besök av Angelica som stannade kvar här hela kvällen/natten. Det blev en massa filmer och en hel del godis vilket resulterade i att vi inte drog ut den dagen.







Helgen som var började med att jag kom hem från lödkursen var helt förstörd, trött som aldrig förr. Så var rusktigt nära på att bara bli hemma. Men jag röck upp mig och drog hem till Mathilda på lite vin och surr väl efter det tog vi en taxi hem till Daniel där det vart lite småkrök, efter mycket om och men så drog vi vidare hem till Johan p även där bjöds det på lite festligheter blev inte kvar allt för länge då hans päron kom hem så vi bestämde oss för att dra vidare till Emil S men var på tok för trött för yttligare en efterfest på efterfesten så bestämde mig för att röra mig hem.. Låg i koma precis hela dagen, sedan tog jag tag mig i kragen och drog hem till Kenny där de var lite förkörk innan bedaröbaren! Men när vi kom dit så sög det verkligen så jag och Linnea bestämde oss för att dra till storpub istället. Mötte upp Jacob och drog dit. Blev några bärs sedan en tidig hemgång. Men det blev väldigt sent då jag fastnade i telen i några timmar.. however en helt okej helg!

Men nu ser jag fram emot påskhelgen! den kommer bli FANTASTISK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!