Alla hjärtans dag

Hade en riktigt soft alla hjärtans dag! Bästa på många år, vad jag kan komma ihåg..
Började med middag hemma hos Sanne med massa finingar. Vi passade även på att kolla igenom lite olika resemål som vi ska åka på i sommar. Kommer bli grymt!! Där efter drog jag Sanne Linnea hem till Dennis där Matte och Teo var, bjöds på bärs. Var där i 30 min kanske, sedan drog vi vidare till Skärgårdshotellet där väntade det bubbelbad med skumpa. Huuur soft som helst!! Var där i en timme, landade hemma hos Dennis igen där det återigen bjöds på massa bärs och vin!! Tack återigen!!!


Ja bilden har väl inte direkt något med inlägget att göra. Men den får mig att tänka på lite varmare tankar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!