Åtta bekännelser

1. När jag var liten ljög jag om att jag hade en krokodil i källaren. Det gick så långt att jag själv trodde på det.
2. Sedan flera år tillbaka har Max Von schlebrugge varit min största och enda kärlek.
3. När jag var 13-14 år slutade jag suga på tummen.
4. Jag har väldigt svårt att lita på människor och släppa in dem riktigt nära.
5. Har åkt dit för snatteri
6. Jag har nog varit den mest fördomsfulla människa jag någonsin har träffat. Men har insett med åren att man inte kommer någonstans genom att vara en hater.
7. När jag var liten stängde jag in min älskade katt i tvättmaskingen, bara för att det var kul.
8. Min högsta dröm är att bli reptilforskare i Florida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!