Tårarna rinner

Sitter och kollar på allt för min syster men Bella just nu och tårarna bara rinner ner för mina kinder. Gud vilken vacker film, har aldrig sett den förut och för er som heller aldrig har sett den rekomenderar denna film starkt! Dagen annars har jag inte gjort så mycket, gjorde klart mitt arbete sen åkte jag till skolan. However i morgon är det fredag och de känns ruskigt skönt! Det vaknas middag hemma hos Sanne med massa härliga människor, musik och sprit! Känner på mig att det kommer bli en grym kväll! Peace out

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/188067/images/2012/pic_187508989.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!