2012-01-03

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och gick upp i skaplig tid, idag tänker jag inte vara sängliggandes hela dagen! Hade tänkt att hälsa på Angelica var ju ett tag vi sågs sen måste jag hämta massa stuff hemma hos Hanna också och försöka få tag på min kamera också! Får se hur långt jag kommer idag med tanke på min onda fot. Skit halkade rätt skapligt på foten på nyår.. Helt galet det är redan den 3 januari tiden går alldeles för fort... Detta inlägg hade ingen röd tråd nu såg jag FML

Nej nu ska jag fixa i ordning mig.


En jävligt bra bild från nyår. I mitt bästa ess tror jag, denna var nog tagen en kort tid innan allt spårade skulle jag kunna tänka mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!