FRedag i morgon!!!

Sitter i soffan har precis gjort klart mina instuderingsfrågor till svenska provet som är på måndag, känns bra! Väntar på att en dokumentär ska bli klar Fransk maffia, den ska tydligen vara fet, så den tänkte jag se innan jag ska slagga! Dagen idag har bestått av en massa timmars soffliggande, har varit helt slut som artist iag. Blev lite för mycket vin igår! Jag och tove satt hos mig och drack en massa surrade och kollade på tv, sen dök det upp en prick lite senare på kvällsdelen så det blev en hel del intressanta disskutioner.. however efter ett x-antal degande i soffan mötte jag upp tove införskaffade oss thaimat och drog hem till Tessie, där de bjöds på en utsökt kladdkaka och ett vaniljhjärta. Var super kul att träffa henne, vi ses allt för sällan..

Nej nu är dokumentären nerladdad LATER






Kommentarer
Postat av: tessie

<3

2012-01-30 @ 12:05:05
URL: http://ttessie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!