Helg uppdatering

Helgen har i vanlig ordning varit mycket kul och hunnit med att träffa en hel del människor!
Fredagen började med lite förkrök hemma hos Angelica, därefter drog vi ner och våldgästade hennes bror så kom det dit några filurer. Det stod bowling på schemat och för första gången på länge så var det fruktansvärt roligt. Det gick över mina förväntningar, vann över Angelica första rundan.. Som vanligt var jag sådär övertaggad skrek coh hade mig. När bowlingen var slut drog vi vidare på efterfest vid kullsta och drog hem vid halv 4 tror jag..





Lördagen vaknade upp förstörd som aldrig förr. Angelica fick tom komma och möta mig, blodsockret låg på 0! Däckade i hennes säng i några timmar, svängde förbi hemma hos mig fixade i ordning oss och drog till kenny där det vankades fest! Blev kvar där i någon timma sen svischade hela tjejgänget iväg på en tillställning i ösmo, blev en hel del ölspelandes och även dans. Tog taxi till nynäs hamnade hemma hos dennis och sen vidare till thobbe och där blev vi kvar till 6 och även denna söndag vaknade man upp och mådde som man förtjänade!




Kommentarer
Postat av: Pel

hahahah sista bilden lyckades du verkligen med haha!! Vart hittade dem?

2012-01-30 @ 22:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!