Helg uppdatering!

Tänkte köra en liten helg resumé!

Vi började med att fira långhelgen med lite bärs och cider hemma hos Martin, där vi kollade lite hockey och snackade en del skit. Sen fick vi ett samtal från Angelica som bjöd över oss till Daniel. där bjöds det på rödvin skit snack och sen fick jag även pröva på mitt blivande yrke, dj! Satan vad grym jag var.. Vid två drog jag och Angelica hem till henne kollade på jvm finalen.


Jag menar? Knackig guzz!


Fredagen vaknar vi upp hemma hos Angelica svinbakis, förstörda som vi var drog vi hem till mig käkade middag med mamma och mats. Svidade om till partyblåsan började dricka vin, sen lite senare tittade även Therese in. Drog vidare till Jompa och förkrökade där alla var på topp, hamnade sedan på bedarö där de var halv segt. Väl efterdet drog jag på efterfest hemma hos Castell med David och hans polare och där hade jag faktiskt riktigt kul! Hamnade i säng vid 8 så var inte sådär svin pigg dagen efter när Angelica tittade förbi.




 
Dag 3. Angelica kom förbi vid 4 rycket käkade en god middag och gjorde allt för att bli människor igen, vilket totalt blev ett misslyckande. Vi som egentligen hade tänkt att dra på lokalfesten på svedviks. Men det blev ostbågar film i stället. Men vid 23.00 bestämde vi oss för att dra upp iallafall så på med sminket och sätta på sig party outfiten återigen! Blev dock inte långvariga hann väl vara där någon timma sen blev det kaos. Så vi bestämde oss för att dra hem istället!

Tja gott folk det var min helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!