Helgen

Fredagen började med skola i vanlig ordning. När den var slut mötte jag upp angelica drog till mig styrde upp oss och sen vidare på sexpartyt hemma hos Denise, vilket var mycket kul. Hon visade upp ett gäng olika sköna prylar. Beställde dock inget färsk som jag är men kände att jag inte hade någon användning av det atm. Där efter tog vi en buss hem till kenny där det blev en hel del alkohol (absint) vilket jag ALDRIG mer kommer dricka igen..
Vaknade upp dagen efter sliten som aldrig förr eller jo men det var riktigt illa. Vaar nära på att bli hemma, men vid sex knatar vi hem till jompa sen vidare hem till Bella där det bjöds på taco kväll,spel och en massa badandes. Hade ruskigt kul! Drog vidare hem till Jens sen till Therese sen vidare igen... Vaknade upp med ångest som vanligt, fan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!