sova

Nu har jag kollat några avsnitt av får vi följa med! och då tänker jag för mig själv.. Hur kan jag ha missat denna fantastiska serie! Den är hur trevlig som helst att kolla på! och avsnittet som sändes idag filmades nere i Laholm där min farmor och farfar har bott i ett x-antal år när vi var mindre så det blev en riktig nostalgikick. Blev alldeles varm i hela kroppen och satt med världens största leende.


funderar på om man ska dra ner dit på en road trip i sommar, har nog inte varit där på säkert över 6 år.
Men nu kallar sängen ska försöka gå upp vid åtta tiden och ta mig en pw runt ringvägen sedan hade jag tänkt att dra förbi hos mormor/morfar för att sno min älskade Moa. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!